ایجاد یک Backsplash خیره کننده | سری یک
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

ایجاد یک Backsplash خیره کننده
پرده پشتی آشپزخانه شما یک عنصر مهم بصری است که می تواند به هم پیوند تمام اتاق کمک کند. هنگام بازسازی آشپزخانه ، انتخاب یک بک گراند بزرگ می تواند مشکل باشد ، زیرا انواع مختلف کاشی در دسترس است. به ظاهری که می خواهید منتقل کنید ، کلی سبک و دکوراسیون آشپزخانه تان ، و اینکه چقدر رسمی دوست دارید اسپری پشتی باشد فکر کنید. در ادامه بخوانید تا در مورد همه مواردی که هنگام انتخاب یک backsplash باید در نظر بگیرید ، اطلاعات کسب کنید.

Backsplash چیست؟
کاشی پشتی آشپزخانه شما به طور معمول ناحیه ای در دیوار بین میزهای رومیزی و پایین کابینت های دیواری است. در حالی که ممکن است برخی از قسمتهای پشتی شما ساده باقی بماند ، بسیاری از صاحبان خانه دوست دارند مناطق بالای سینک یا اجاق گاز خود را برجسته کنند. کاشی های تزئینی به طور معمول برای پوشاندن ناحیه پشت بغل استفاده می شود. برخی از مردم تصمیم می گیرند که کاشی یا سایر مواد تزئینی را بالای سینک یا اجاق گاز خود اضافه کنید ، در حالی که برخی دیگر تمایل به گسترش پشت باند در کل آشپزخانه دارند.

عواملی که باید برای Backsplash خود در نظر بگیرید
در صورت استفاده صحیح ، یک backsplash می تواند جذابیت بصری را به روشی برای انتخاب شما منتقل کند. می توانید چیزی کلاسیک یا دمدمی و چیزی خاموش یا جسورانه انتخاب کنید. هنگامی که آن را به پایین آورد ، می توانید پشت پرده شما به عنوان یک اثر هنری زیبا و یک راه عالی برای نشان دادن سبک منحصر به فرد خود دیده شود. در اینجا عناصر مختلفی وجود دارد که هنگام انتخاب یک backsplash می توانید انتخاب کنید.

سبک
شاید مهمترین باشد که هنگام انتخاب کوله پشتی خود ، سبک آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. یک قدم عقب بردارید و به کلی عکس اتاق را نگاه کنید. در حالی که ممکن است شما وسوسه شوید که به راحتی پشت پرده را با میز یا کابینت خود مطابقت دهید ، این ممکن است گاهی اوقات ظاهری غیرقابل تحمل داشته باشد. بک گراند فرصت شما برای ایجاد تأثیر بصری بزرگتر و اضافه کردن شخصیت زیادی به آشپزخانه شماست. در بعضی موارد ، مطابقت دادن قسمت پشتی شما با میز یا کابینت شما می تواند احساس سنتی تری به شما بخشد در حالی که انتخاب چیزی جسورانه تر می تواند به شما یک ظاهر مدرن یا صنعتی تبدیل کند. شما می توانید قسمت پشتی خود را به عنوان یک محور تبدیل کنید یا انتخاب کنید که آن را با بقیه اتاق مخلوط کنید. از بک گراند خود به عنوان یک نقطه کانونی آشپزخانه خود بیاندیشید و بر این اساس تزئین کنید. حتی می توانید انتخاب کنید که می توانید backsplash خود را به یک منطقه حتی بزرگتر گسترش دهید.

مات یا براق
انتخاب بین کاشی های مات یا براق بیشتر مربوط به زیبایی شناسی است و این واقعا به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. کاشی های براق بازتابنده هستند و می توانند برای بزرگتر جلوه دادن فضاها کوچکتر عمل کنند و فضاهای تاریک روشن تر به نظر برسند. تمیز کردن کاشی های براق آسان تر است ، اگرچه خاک و نواقص آن روی سطوح براق به وضوح نشان می دهد. از طرف دیگر ، کاشی های مات می توانند کثیفی را به خوبی پنهان کنند و برای به پایان رساندن رنگ طبیعی تر یا زنگ زدگی به بک گراند شما بهتر هستند. با این حال ، کاشی های مات تمیز کردن به آسانی نیست.

رنگ
در آشپزخانه های سنتی تر ، رنگهای پشتی اغلب با رنگ میزهای شما دیکته می شوند. با این حال ، همیشه اینگونه نیست و مطمئناً نباید کسل کننده باشد. می توانید از رنگی استفاده کنید که با کانترهای خود مطابقت داشته و سپس به چند لهجه یا برجسته اضافه کنید. مخلوط کردن و مطابقت با رنگ ها ، مواد و اتمام کار در قسمت پشتی شما ضرری ندارد. به طور کلی ، آشپزخانه شما باید یک پالت از چند رنگ مختلف داشته باشد که به خوبی در کنار هم کار می کنند.

اشکال و الگوی...





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: